Ιταλική γλώσσα

Ένα ιστολόγιο αφιερωμένο στην Ιταλία, στην ιταλική γλώσσα και στην εκμάθηση της...
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

martedì 26 maggio 2015

Προς συναδέλφους; προς υποκλοπείς; προς επισκέπτες; προς όποιον το βρίσκει ενδιαφέρον!

Σήμερα, πρόκειται για ένα αμιγώς ελληνικό post αφορμή του οποίου είναι η ιστορία αυτού του blog.

Όταν δημιουργήθηκε, υπήρχαν ίσως 1-2 site που θα μπορούσε κάποιος να εμβαθύνει στην Ιταλική γλώσσα και πολιτισμό και πάλι δεν υπήρχε σε αυτά τα site υλικό κατευθυνόμενο στην γραμματική, στα προφορικά, στον τρόπο βαθμολόγησης κτλ.

Σε αυτόν τον ιστότοποαφιερώσει εκατοντάδες από τις ώρες της ζωής μου τα τελευταία 7 χρόνια, και ο βασικός μου στόχος δεν είναι σαφώς ο διαφημιστικός αν θα ήταν απλά αυτός θα είχε ήδη επιτελεστεί με τις μισές δημοσιεύσεις μου ως σήμερα, το ζήτημα είναι η αγάπη που έχω για αυτό που κάνω και το πόσο χαρούμενη νιώθω όταν μαθητές μου ή άνθρωποι που μαθαίνουν ιταλικά συμβουλεύονται το site μου και μου στέλνουν μηνύματα.

Τα τελευταία χρόνια έχω δει πολλές παρόμοιες σελίδες να ξεπετάγονται και να μοιάζουν αρκετά με την δική μου ή να έχουν σχεδόν όμοιο domain, είναι μεν κάπως ενοχλητικό αλλά από την άλλη πλευρά έχει καλό αποτέλεσμα, δεδομένου ότι όποιος και να είναι ο σκοπός του καθένα τελικά συγκεντρώνεται πιο πολύ βοηθητικό υλικό για όλους εκείνους τους 'εραστές' της ιταλικής γλώσσας.

Από εκεί και πέρα, βεβαίως είναι εις γνώση μου ότι τα περισσότερα από αυτά που έχω αναρτήσει στην σελίδα μου αντιγράφονται και λανσάρονται ως δουλειά άλλων σε μαθήματα, σελίδες και τα λοιπά, δεν θεωρώ ότι αυτό από μόνο του αξίζει να με κάνει να σταματήσω να δημοσιεύω ή να κλειδώσω το Blog μόνο για τα μέλη.

Μέχρι σήμερα δεν έχω κάνει ποτέ παρόμοια ανάρτηση γιατί θεωρώ ότι οι μικρότητες είναι για τους μικρούς, Αντικρίζοντας όμως 10 διαφορετικά δικά μου post οικειοποιημένα από κέντρο ξένων γλωσσών προς διαφήμιση του, δεν μπορώ και δεν μου πρέπει να σωπάσω.

Εν τέλη κατηγορώ και στέκομαι απέναντι σε όποιον οικειοποιείται της δουλειάς μου έχοντας σκοπό την αυτοπροβολή του.

Παραλείπω την αναφορά των νομικών μου δικαιωμάτων, και χαιρετίζω εκείνους που με ενέπνευσαν για αυτήν την δημοσίευση.


Σίγουρα όσο και να αντιγράψει κάποιος την δουλειά μου 
δεν θα αποκτήσει ποτέ το πάθος που έχω για αυτήν! 


Nessun commento:

Posta un commento