Ιταλική γλώσσα

Ένα ιστολόγιο αφιερωμένο στην Ιταλία, στην ιταλική γλώσσα και στην εκμάθηση της...
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

domenica 1 settembre 2019

Ιδιαίτερα Ιταλικών - Ιωάννα Καραμαλή

Μάθε μαζί μου ιταλικά!
Θες να μάθεις ιταλικά; Θέλεις να εμβαθύνεις στον ιταλικό πολιτισμό; Θέλεις να ταξιδέψεις στην Ιταλία και να μπορείς να συνεννοηθείς χωρίς πρόβλημα; Θες να κάνεις erasmus στην Ιταλία;
Όποιο και αν είναι το κίνητρο σου, μπορούμε να πετύχουμε μαζί τον στόχο σου.


Γιατί να με επιλέξεις;

Αν έχεις φτάσει μέχρι αυτή την ανάρτηση, ίσως είναι περιττό να σου εξηγήσω γιατί μέσα από την ιστοσελίδα μου, μπορείς να καταλάβεις πόσο αφοσιωμένη είμαι σε αυτό που κάνω.
Αγαπώ και σέβομαι την δουλειά μου, σέβομαι τις ανάγκες του κάθε μαθητή και μπορώ να προσαρμόσω την διδασκαλία μου στα μέτρα του, χαίρομαι με την χαρά των μαθητών μου όταν φτάνουν στον στόχο τους, χωρίς να προσπαθώ να τους εξαπατήσω και να τους κρατήσω 'αιώνιους' μαθητές! Δεν έχω κανένα πρόβλημα να εξατομικεύσω το μάθημα μου, ώστε να κατορθώσω με ευχάριστο τρόπο και παραγωγική μέθοδο να φτάσω τον κάθε μου μαθητή στο επιθυμητό επίπεδο στον καλύτερο δυνατό χρόνο.
Διδάσκω ιταλικά εδώ και 12 χρόνια σε φροντιστήρια/ιεκ και ιδιαίτερα, είμαι εξετάστρια στο Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας, ξέρω πολύ καλά την δουλειά μου και αγαπώντας την, έχω κάθε χρόνο άριστα ποσοστά επιτυχίας.
Έχω συνεργαστεί με πάρα πολλούς μαθητές και έχουμε καταφέρει μαζί να κερδίσουμε από μαθησιακές δυσκολίες ως και να πετύχουμε με πολλούς από αυτούς, το "αδύνατο" για κάποιους, την απόκτηση του Celi 3 με μόλις 60 ώρες μαθημάτων.


Γιατί να κάνεις ιδιαίτερα;

Γιατί με τα ιδιαίτερα μπορείς να ρυθμίσεις τις ώρες σου, να είσαι σίγουρος για τα αποτελέσματα σου, να πηγαίνεις με τους δικούς σου ρυθμούς και το πιο σημαντικό να μάθεις να μιλάς.. με αυτά τα συν ναι είναι πιο οικονομικό από ένα φροντιστήριο!

Καραμαλή Ιωάννα - Linkedin
email: ikaramali@hotmail.com
τηλ. 6938922498
Αθήνα




Nessun commento:

Posta un commento