Ιταλική γλώσσα

Ένα ιστολόγιο αφιερωμένο στην Ιταλία, στην ιταλική γλώσσα και στην εκμάθηση της...
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

mercoledì 2 settembre 2015

Anna German - Prima tu

Βρήκα αυτό το υπέροχο τραγούδι μέσω του lyricstranslate, δεν το είχα ακούσει ποτέ, πρόκειται για ένα τραγούδι του 1967. Ακολουθεί η ελεύθερη απόδοση του στα ελληνικά, ελπίζω να σας αρέσει.





Prima tu
Prima tu
Prima tu
E poi penso a me
Se sei triste tu
Io lo son di più

Prima tu
Prima tu
Altro poi non c'è
Se sorridi tu
Rido anch'io con te

Prima di tutto e di tutti
E prima ancora di me
La mia ragione
Non c'è discussione
Tu soprattutto, poi me

Tu nei pensieri dell'alba
Tu quando notte verrà
Se sei assente ti sento presente
Oggi e per sempre sarà

Prima tu
Prima tu
E poi penso a me
Se sei triste tu
Io lo son di più

Prima tu
Prima tu
E poi penso a me
Se sei triste tu
Io lo son di più

Prima tu
Prima tu
Altro poi non c'è
Se sorridi tu
Rido anch'io con te
Prima di tutto e di tutti
Tu soprattutto, poi me

Πρώτα εσύ
Πρώτα εσύ
Πρώτα εσύ
Και έπειτα θα σκεφτώ εμένα
Αν είσαι εσύ στενοχωρημένος
εγώ θα είμαι περισσότερο

Πρώτα εσύ
Πρώτα εσύ
Τίποτα άλλο δεν υπάρχει
Αν χαμογελάς εσύ
Γελώ και εγώ μαζί σου

Πάνω από όλους και όλα
Και πάνω ακόμα και από εμένα
Η λογική μου
Δεν δέχομαι κουβέντα
Πάνω από όλα εσύ και έπειτα εγώ

Εσύ στις σκέψεις της χαραυγής
Εσύ όταν έρχεται η νύχτα
Ακόμα και αν λείπεις σε νιώθω εδώ
Σήμερα και για πάντα

Πρώτα εσύ
Πρώτα εσύ
Και έπειτα θα σκεφτώ εμένα
Αν είσαι εσύ στενοχωρημένος
εγώ θα είμαι περισσότερο

Πρώτα εσύ
Πρώτα εσύ
Και έπειτα θα σκεφτώ εμένα
Αν είσαι εσύ στενοχωρημένος
εγώ θα είμαι περισσότερο

Πρώτα εσύ
Πρώτα εσύ
Τίποτα άλλο δεν υπάρχει
Αν χαμογελάς εσύ
Γελώ και εγώ μαζί σου
Πάνω από όλους και όλα
Εσύ πάνω από όλα και έπειτα εγώ

Nessun commento:

Posta un commento