Ιταλική γλώσσα

Ένα ιστολόγιο αφιερωμένο στην Ιταλία, στην ιταλική γλώσσα και στην εκμάθηση της...
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

giovedì 13 dicembre 2012

Ο Άγιος Βασίλης σε κάνει Ιταλό!


Καταρχήν σας ευχαριστώ όλους για την ανταπόκριση που δείχνετε στην σελίδα της ιταλικής γλώσσας καθώς και στα πολύ καλά λόγια που μου γράφετε στα email.
Από την αρχή της δημιουργίας αυτής της σελίδας έχω γνωρίσει αρκετούς από εσάς από κοντά, με κάποιους έχω αλληλογραφήσει και με άλλους έχουμε μιλήσει τηλεφωνικά.
Υπάρχουν πολλοί με τους οποίους έχω συνεργαστεί και υπάρχουν και πολλοί που παρόλο που αγαπούν την ιταλική γλώσσα και θα ήθελαν να κάνουν μαθήματα δεν το επιχειρούν λόγω της οικονομικής δυσκολίας.

Οπότε, αυτό που εγώ έχω να προτείνω από μέρους μου είναι ότι μέχρι τις 31/12 όσοι ξεκινήσουν ή κλείσουν τα ιδιαίτερα μαθήματα τους θα έχουν προσφορά τις τιμές των ιδιαίτερων ως και -50% αρκεί να αναφέρουν το χριστουγεννιάτικο post της σελίδας μας!

Έκπτωση στην τιμή, καμία έκπτωση στην ποιότητα!

Θα χαρώ να επικοινωνήσω με όποιον ενδιαφέρεται για να τον ενημερώσω για ώρες και τιμές.

Καλές γιορτές σε όλους!

Φιλικά,

Ιωάννα Καραμαλή
ikaramali@hotmail.com
6938922498


Nessun commento:

Posta un commento