Αναλυτικότερα η εξέταση αποτελείται από κατανόηση κειμένου αρχικά μέσω απαντήσεων σύντομης ανάπτυξης (Α1) και έπειτα μέσω απαντήσεων πολλαπλής επιλογής (Α2).
Στο μέρος Β της γλωσσικής επίγνωσης υπάρχουν τρία σκέλη, αρχικά το Β1 όπου δίνονται 7 λέξεις για να τοποθετηθούν σε 5 φράσεις. Οι λέξεις που δίνονται συνήθως περιλαμβάνουν επίθετα, αντωνυμίες αλλά και επιρρήματα.
Στο Β2 ο μαθητής καλείται να βάλει στο σωστό χρόνο/έγκλιση/πρόσωπο το ρήμα που δίνεται. Σε αυτό το μέρος συνήθως ο κάθε χρόνο/έγκλιση παρουσιάζεται μόνο μια φορά, οπότε προσοχή στο γεγονός ότι συνήθως θα έχουμε μια φράση που απαιτεί απαρέμφατο, μια φράση που θα απαιτεί προστακτική, μια φράση με passato prossimo κοκ.
Στο Β3 ο μαθητής καλείται να βάλει σε σειρά τις φράσεις, ώστε να σχηματιστεί ένα κείμενο. Εδώ ίσως το κλειδί είναι να προσπαθήσει ο μαθητής να κάνει πρώτα δυάδες τα υποερωτήματα ώστε να ελαχιστοποιήσει τις πιθανότητες λάθους.
Το τρίτο μέρος -Γ- αποτελείται από την παραγωγή γραπτού λόγου και συνήθως πρόκειται για ένα γράμμα ή email 180-200 λέξεων. Αν θέλετε να πάρετε ιδέες για τρόπους ανάπτυξης δείτε στις προηγούμενες αναρτήσεις που σχετίζονται με τα γράμματα!
Καλή επιτυχία σε όλους!
Nessun commento:
Posta un commento